ψυχραιμια

Μετακομίζω

Η μοίρα το ήθελε στη μέχρι τώρα ζωή μου να αλλάξω
πολλά σπίτια. Όλα τα αγάπησα ,σχεδόν όσο το σπίτι
πού γεννήθηκα.Ίσως επειδή ποτέ δέν πίστεψα στ αλήθεια
ότι η λέξη «σπίτι μου» περιλαμβάνει απαραίτητα και τους
τοίχους Όχι ότι έχω αποποιηθεί την ιδιοκτησία ,και ούτε
υποστηρίζω κάτι τέτοιο,απλά έμαθα να αγαπώ αυτά που
ζω μέσα σε ένα σπίτι κι όχι το ίδιο.
Αυτά που θεωρώ δικά μου πράγματα χωράνε μέσα σε μιά
βαλίτσα,τα υπόλοιπα τα κουβαλάω μέσα μου.Και είναι
απίστευτο τό πόσα σπίτια χωράνε εκεί μέσα!
Πριν λίγους μήνες μπήκα σ ένα καινούργιο σπίτι, τελείως
διαφορετικό.Τού δωσα και όνομα:Ψυχραιμία!
Απ τις πρώτες κιόλας μέρες άρχισαν να φτάνουν διάφοροι,
δέν τους ήξερα.Τους καλωσόρισα ,με καλέσαν κι αυτοί
στα δικά τους και σε πολύ λίγο έγιναν Φιλαράκια μου!
Τα λέμε σχεδόν κάθε μέρα ,με πολλούς βρισκόμαστε
κιόλας!Γίναμε μια παρέα που συνεχώς μεγαλώνει και
δέν ξέρω πού θα σταματήσει αυτό.Αυτό που ξέρω είναι
ότι δεν θέλω να σταματήσει!
Το μόνο πρόβλημα είναι ότι σχεδόν όλα τα φιλαράκια μου
μένουν σε άλλη γειτονιά,πιό ζεστή, πιο όμορφη.
Γιαυτό κι εγώ βρήκα σπίτι δίπλα τους, καλοκαιρινό
(εξοχικό που λέει κι ο Τρελός )και όχι μόνο.
ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΩ ΑΔΕΡΦΙΑ!!!!!!!(είσοδος παραπλεύρως).
Όμως ,πείτε μου αυτό εδώ πώς να τ αφήσω!!!
Εδώ μέσα είναι….

Τρίτη,10 Ιουνίου,2008 Posted by | art | | 9 Σχόλια