ψυχραιμια

γιορτή κάστανου 2008 μέρος δεύτερο

Έγινε!!!!
και είχε μεγάλη επιτυχία!!!!
Σας λέω την αλήθεια αδέρφια μου, τόσα κάστανα,
δεν έχω ματαφάει μαζεμένα ποτέ πρίν,
ΚΑΣΤΑΝΟΤΡΕΛΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!!!!!!
Τρείς μέρες η κύρια τροφή μου ήταν κάστανα ψητά
και κανένα κοψίδι για διάλειμμα ,και κόκκινο κρασί,
πολύ!Βάλσαμο στην βραδυνή ψύχρα που κάθε άλλο
παρά έδιωχνε την καθημερινή παρέα.Γιατί αυτό ήμαστε
μια πολύ μεγάλη παρέα μαζεμένη γύρω απ τις ψησταριές
που ξεμούδιαζε περιδιαβαίνοντας τα καλοστημένα
περίπτερα ,με το κρασί στο χέρι,κι άλλοτε παρακολουθώντας
τα θεάματα που διοργάνωσε ο δήμος Μουρεσίου!
Τυχεροί όσοι βρέθηκαν εκεί (νομιζω ήταν και κάποιοι
απ την παρέα μας που δυστυχώς δεν βρεθήκαμε)!
για τούς υπόλοιπους ακολουθεί μικρό οπτικό δείγμα.
Φιλαράκια μου,επισκεφτείτε τις γιορτές που γίνονται,
στά χωριά της πατρίδας μας,είναι πολλές και πιστέψτε με,
μόνο κερδίζετε!όχι επειδή θα αγοράσετε κάποια σχετικά,
ντόπια προιόντα.Το σημαντικότερο είναι ότι θα έχετε την
ευκαιρία να γνωρίσετε από κοντά ,εσείς και κυρίως τα
παιδιά σας τον τόπο και τον τρόπο παραγωγής τους.
Και δεν χρειάζεστε ξεναγό,ρωτήστε τους παραγωγούς!
Μερικές φορές δεν χρειάζεται να ρωτήσετε:
τα βλέπετε όλα στο πρόσωπο και το βλέμμα τους!

το χωριό

ο τόπος

η προσφορά

κάποιοι απ τους εκθέτες ,ντόπιοι και φίλοι από μακρυά

… οι επίτιμοι καλεσμένοι,τα Φιλαράκια μου

…οι χοροί

………………………………επίλογος

Τετάρτη,Οκτώβριος 29,2008 Posted by | Χωρίς κατηγορία | | 16 Σχόλια