ψυχραιμια

γιορτή κάστανου 2008

Για μια ακόμη χρονιά θα πραγματοποιηθεί η περίφημη πια
γιορτή κάστανου στη γενέτειρά μου το Ξορύχτι στο ανατολικό
Πήλιο,25 εως 28 Οκτωβρίου !
Ντόπιο κρασί και ψησταριές γεμάτες κάστανα και όχι μόνο,
περίπτερα όπου πωλούνται προιόντα της ευρύτερης περιοχής,
με τη συνοδεία μουσικοχορευτικών εκδηλώσεων!
Όλα αυτά πάνω σε ένα μπαλκόνι με φόντο όλο το Αιγαίο!
Όσοι τυχεροί βρεθείτε στην περιοχή …καλή διασκέδαση!
Πολύ πιθανό να είμαι και εγώ εκεί.
…άντε να βρεθούμε επιτέλους!

Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008 - Posted by | Χωρίς κατηγορία |

18 Σχόλια »

  1. Τι σχόλιο να αφήσω τώρα εγώ που όποτε πήγαινα στο Πήλιο το μόνο που φρόντιζα να φέρνω πίσω μέσα στις αποσκευες μου ήταν ένα βάζο γλυκό κάστανο? Ως και delivery είχα ζητήσει να μου στείλουν!
    Πηλιορίτης λοιπόν ο κostalogh! Ομορφα τα μερη σας!
    Εχω περάσει, καποια Καλοκαίρια , ονειρεμένες διακοπές στον Αι Γιαννη !

    Σχόλιο από Liakada | Τρίτη,Μαρτίου 10,2009

  2. Του χρόνου κόπιασε Γλαρένια
    μάλλον θα είμαστε όλοι εκεί
    είναι αλλιώς η θέα με παρέα!
    Φιλί …μπαλκονάτο

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Νοέμβριος 28,2008

  3. Αχ, αυτό το «μπαλκόνι» σας με πιάτο το Αιγαίο….
    🙂

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Σχόλιο από glarenia | Τετάρτη,Νοέμβριος 26,2008

  4. Να σου κρατήσω θέση;
    Με λεωφορεία του χρόνου,όλη η παρέα,και θα τσουγκρίσουμε,
    και θα βρεθούμε,κυρίως αυτό Αντώνη!

    Σχόλιο από kostaslogh | Κυριακή,Νοέμβριος 16,2008

  5. Δεν είμαι λάτρης του κάστανου αλλά είμαι σίγουρος ότι εκεί δεν θά θελα τίποτ’ άλλο

    με πιθανή εξαίρεση τα υπέροχα φιρικάκια

    πάντα τέτοια εύχομαι -και του χρόνου να τσουγκρίζουμε μαζί 🙂

    Σχόλιο από trelos | Πέμπτη,Οκτώβριος 30,2008

  6. ..θα χρειαζόμασταν κάτι …τόνους κατσίδες για τις καρέκλες
    όλων αυτών Χελώνα μου, και πάλι….
    εσύ δυό βήματα πώς και δεν φάνηκες;

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Οκτώβριος 29,2008

  7. Ταξιδιάρικο Φιλαράκι Κωνσταντινιά
    ήταν όλα υπέροχα!!!!!!!
    Του χρόνου σας περιμένω να μοιραστούμε το γλέντι!
    ..φιλιά ….λέει!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Οκτώβριος 29,2008

  8. Καλημερα Κωστα Ξουριχτιανε!Καστανάκια ψητα στο τζακι και τις κατσιδες στις γλαστρες, θυμασε?Για να μην πηγαινουν οι γατες.Να χαμε μερικες να βάλουμε σε καρέκλες μερικων μερικων ε τι λες?

    Σχόλιο από Χελώνα | Τετάρτη,Οκτώβριος 29,2008

  9. Φίλε Κωνσταντίνε,

    καλά κάστανα, καλά κρασά, καλά μανιτάρια, γενικως όλα καλά και όμορφα και φιλιά στη φιλτάτη Τζένη!

    Σχόλιο από Κωνσταντινιά | Σάββατο,Οκτώβριος 25,2008

  10. …και κακόχρονο να χει ο παλιο…..που μας στέρησε το Μανιταρά κι μας και τον συν αυτό φίλτατο Λ!!!
    …αλλά που θα πάει ,δεν θα ρθει η ώρα: θά ρθει και θα βγάλουμε
    όλα τα σπασμένα!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!!!!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 24,2008

  11. Μάλιστα… πάλι γιορτές και πανηγύρια κι εμείς στην απέξω..
    Είχα ζητήσει άδεια να ανέβω Θεσ/κη και την πήρε ο διευθύνων σύμβουλος την άδεια μου και την πήγε στην Ισπανία…που να του κάτσει στο λαιμό η παέλια!
    Άντε.. καλά να περάσετε!

    Υ.Γ. Πω πωω..τι ξυνό σχόλιο ήταν αυτό καλέ;
    ΚΑΛΑ ΚΑΣΤΑΝΑΑΑΑΑ…ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕΕΕΕΕ!!!! ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!

    Σχόλιο από manetarius | Παρασκευή,Οκτώβριος 24,2008

  12. Καλώς το Χριστινάκι
    Είσαι η πρώτη υποψήφια επισκέπτρια κι ελπίζω όχι η τελευταία
    (απ την παρέα μας εννοώ).
    Το χωριό μου απέχει περίπου 20 χιλιόμετρα απ τη Ζαγορά προς
    τα νότια.Αν δεν έχεις ξαναπάει ,ούτως η άλλως αξίζει μια βόλτα
    και στα υπόλοιπα χωριά.
    logginahiron@yahoo.gr τo mail μου.
    Στείλε μου κάποιον τρόπο επικοινωνίας,να βρεθούμε εκεί,
    αν τελικά πάω και εγώ !

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008

  13. Αν δεν πάμε θα μας φάς στη μάπα Φίλε,μην ανησυχείς!
    Άρα, πάμε δεν πάμε,βολεμένοι είμαστε!
    Καλό βράδυ Φίλε

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008

  14. Αααα!!!!!περαστικά σου Ρία!
    ….θα προσπαθήσω να την κρατήσω τη γιορτή ,αλλά δεν
    πιστεύω ότι θα τους πείσω!χαλάει κι ο καιρός από την τρίτη….
    Πάντως,νέα είσαι θα ΄χεις τις ευκαιρίες σου.Του χρόνου
    μάλιστα η γιορτή θα γίνει σε μόνιμες εγκαταστάσεις με χτιστά
    περίπτερα!Ελπίζω τότε να σε βολέψει!
    γρήγορα καλά!
    Καλό σου βράδυ!

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008

  15. καλέ τι ανώνυμος;;; εγώ είμαι littlebeautifulthings ή Χριστίνα…τσ τσ τσ! 🙂

    Σχόλιο από littlebeautifulthings.blogspot.com | Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008

  16. Kώστα θα πάμε την Κυριακή στη Ζαγορά του Πηλίου για τριήμερο. Είναι κοντά το χωριο αυτό; τρελαίνομαι για κάστανα!!! κι ίσως τα πούμε από κοντά.
    Φιλιά

    Σχόλιο από Ανώνυμος | Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008

  17. Αν δεν πάτε, ελάτε να κάνουμε την δική μας γιορτή .
    Καλημέρα Κωστή μου.

    Σχόλιο από επικουρος | Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008

  18. είμαι άρρωστη με πυρετό και βήχα που τρομάζει γέροντα, αλλιώς θα ήμουν στη γενέτειρά σου να απολαμβάνω τα καστανάκια που λατρεύω!!!

    δε γίνεται να τραβήξουν τη γιορτή μερικές μέρες? να προλάβω να γιάνω και να πεταχτώ?????

    Σχόλιο από ria | Πέμπτη,Οκτώβριος 23,2008


Σχολιάστε

