ψυχραιμια

5 ερωτήσεις

Ακόμα ένα παιχνίδι στη γύρα,άντε να δούμε που θα μας
βγάλει φέτος!Η κρίση, κρίση και το παιχνίδι δίνει και παίρνει!
Θα το ξαναπώ για όσους βιαστούν να μας κολλήσουν ταμπέλες,
όχι κύριοι ,δεν ζούμε στην κοσμάρα μας,και μάτια έχουμε και
αυτιά ,να με το συμπάθειο!Απλά ενα μικρό διάλειμμα κάνουμε
στη μαυρίλα,να μειδιάσουμε,ουτε καν να γελάσουμε !
Παρέλαβον ουν το συμπαθές και γλαφυρόν παίγνιον τούτο
παρά της φιλτάτης Αρτανίδος ,προς τέρψιν των ψυχών ημών
και υμών,όπερ έχει ούτως:
Υποβάλουμε πέντε ερωτήσεις στους κάτωθι:
έναν φιλόσοφο,έναν παρελθόντα έρωτα,ένα μέντιουμ,
ένα παιδί και στον καθρέφτη,προφανώς στον εαυτό μας,
αλλά όχι απαραίτητα.
πάμε!


..Σωκράτη εσύ μαίας υιέ τι να εκμαιεύσεις από μένα
αφού έτσι κι αλλιώς τα πάντα στα μάτια μου είναι γραμμένα;


Εσύ παλιέ μου έρωτα..σ΄άκουσα!!! δεν κατάλαβα ,εγώ λίγος είμαι;
να σου δείξω την τωρινή ;ε;
Εσύ λοιπόν παλιέ μου έρωτα ,ΟΥΧΙ ΜΟΝΟ ΠΛΑΤΩΝΙΚΕ(!!!!!!!!),
για πες μου,τι του βρήκες εκείνου του λεχρίτη του νεάντερταλ
και την έκανες λάθρα μια ωραία πρωία;


Να κι ο μέντιουμ ,θεός να τον κάνει η διάολος,όποιος ευκαιρεί
τέλος πάντων!για τα πανηγύρια είναι αλλά αυτόν βρήκα έτσι
χρωματιστό,και χαρούμενο!
Λοιπόν κύριε παρδαλέ με μια κουβέντα: έχεις τα επόμενα
νούμερα του λότο; μάλλον όχι, γιατί αν τα ΄ξερες δεν θα ΄κανες
τον καραγκιόζη!κάτι πιο εύκολο τότε:
Υπάρχει περίπτωση να γίνει πρωθυπουργός ο Γιώργος;

Εσύ μικρέ μου ,πόσα απ τα όνειρά σου πιστεύεις βγήκαν αληθινά;


Καθρέφτη μου- καθρέφτη μου
Για πες μου(πρόσεχε τι θα πεις!)
έχεις ποτέ σου ματαδεί
τέτοιον λεβέντη άντρα;


…στο είπα πρόσεχε!

Όποιος έχει την περιέργεια να ρωτήσει ….ας συνεχίσει.

Πέμπτη,Οκτώβριος 9,2008 - Posted by | Χωρίς κατηγορία |

25 Σχόλια »

  1. Φίλε μου
    δέν ανησύχησα ,κάπου σε πήρε το μάτι μου,
    αλλά δεν βρεθήκαμε από κοντά (εγώ χαθηκα)
    αυτό είναι που μού λειψε!
    Έχω και το κτηματολόγιο αυτό το σ/κ
    …ψυχραιμία ,θα βρεθούμε.

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 17,2008

  2. Φιλαράκι…κι εγώ ειμαι εδώ.
    Τί νόμιζες πως χάθηκα?
    Ήρθα να πάρω την δόση μου από γέλιο και φεύγω…
    Θα τα πούμε φίλεεεε….

    Σχόλιο από βαγγελης | Παρασκευή,Οκτώβριος 17,2008

  3. Δαμασκηνάκι
    Είχα (και έχω)προβλήματα με το blogger,και επέστρεψα στο
    πρώτο μου.
    Καλή επιτυχία και καλό βράδυ!
    😛

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  4. Artanis
    ελήφθη
    καλό σου βράδυ

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  5. Φίλε Τρελέ
    Σου προτείνω κατ ΄αρχήν να αλλάξεις θεραπεία.
    Άν πάλι συνεχίσουν να έρχονται ρώτα τες:
    Γιατί δεν πάτε κι απ του Κώστα που λαχταράει να ακούσει
    κι αυτός καμιά τέτοια κουβέντα:

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  6. Ria
    Τώρα,ή θα πρέπει να συμφωνήσω μαζί σου( κι αυτό θα κάνω)
    ή θα πρέπει να σου στείλω φωτογραφία μου της εποχής εκείνης,
    πράγμα που δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου.Πάντως
    η συγκεκριμένη είναι απ αυτές που ξεπερνιούνται σχετικά εύκολα.

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  7. Εεε, εσυ καθε λιγο και λιγακι αλλαζεις σπιτι, ε; :))

    Ωραιο αυτο το παιχνιδακι, θα το παιξω μια μερα… 🙂

    Καλο βραδυ Κωστα!

    Σχόλιο από clockworkplum | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  8. Έχω κι άλλη προσκληση!!!
    Πέρνα να δεις…Καλό βράδυ…

    Σχόλιο από Artanis | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  9. πολύ απλά, περνάς καλά? είσαι ευτυχισμένη?

    λίγα και να μπορεί να απαντήσει εύκολα. χωρίς να έχει τύψεις!

    Σχόλιο από ria | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  10. εμένα οι γκόμενες που με παράτησαν μου τα λένε αυτά κάθε βράδυ κι εγώ ο μεγαλόθυμος τις ..συγχωρώ ανελέητα

    για κάποιο λόγο το πρωί εξαφανίζονται -τι ερώτηση μου προτείνεις;

    Σχόλιο από trelos | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  11. καλά έχεις φαντασία φίλε μου!
    σιγά μη σου πει τέτοιο πράγμα, ποτέ δε θα το ακούσεις αυτό πίστεψέ με. καμιά δε θα παραδεχτεί ποτέ το λαθος της μετά απο χρόνια, εκτός αν είναι γύρω στα εβδομήντα και φοβάται ότι πρέπει να κλείσει τους παλιούς λογαριασμούς της!

    εσύ μαλλον δεν την ξεπέρασε όμως!

    Σχόλιο από ria | Δευτέρα,Οκτώβριος 13,2008

  12. Να σε βλέπω να γελάς και τι στον κόσμο!
    Καλό σ΄/κ καρντασίνα!

    Σχόλιο από kostaslogh | Σάββατο,Οκτώβριος 11,2008

  13. χα χα χα! να σαι καλά βραδυάτικα!!
    άλλη μια απίστευτη ανάρτηση!
    Καλό σ/κ καρντάσι!

    Σχόλιο από littlebeautifulthings | Σάββατο,Οκτώβριος 11,2008

  14. Δέσποινα
    ..τι νά έκανα ,μου έσπασε τα νεύρα ο blogger με τα κόλπα του!
    όχι ότι εδώ δεν έχω τα ζόρια μου ,αλλά όσο να πείς ,ο πρώτος
    έρωτας….
    Καλή σου μέρα και ..θα ήθελα να δώ τις δικές σου ερωτήσεις!

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  15. Κόνξες!!!!!!
    Μανιταράκι μου θύμισες τη μάννα μου,ήταν η προσφιλής της
    έκφραση!νά σαι καλά.
    ..μα όταν λέω «τωρινή» αυτήν εννοώ!
    Καλά τη έκανες λιώμα τώρα σε λατρεύει λεει και πολλά φιλιά!
    κι από μένα φυσικά ,και στον αγαπητό Λ.
    Περιμένω εναγωνίως !

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  16. Ρία
    ..πώς μπόρεσα και το κανα αυτό αυτό σε σένα παντοτινέ μου
    έρωτα,πόσο ηλίθια φέρθηκα που σ άφησα,!!!!!!!!
    μακάρι να μπορούσα να γυρίσω το χρόνο πίσω,κι ας ήξερα
    ότι θα μου φερόσουν απαίσια μια ζωή,και θα ήμουν ευτυχής
    επίσης να μπορούσα να ήμουν σκλάβα σου ,αντικείμενο των
    πιο κτηνωδών και ανήθικων ορέξεών σου!
    Το μετάνιωσα σαν σκυλί βρίσε με χτύπα με ταπείνωσέ με!!!

    Αυτό θα ήθελα να ακούσω

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  17. Roadartist
    …γκίνια.να βγεί.ο Γιώργος;Ο ΓΙΩΡΓΟΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    σκέφτεσαι να μη βγεί; που θα βρούμε άλλον τέτοιον μετά;
    με τι θα γεμίζουμε τις άδειες μέρες μας;;;

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  18. Artanis
    Φιλαράκι μου ελπίζω να βρήκες λύση στο πρόβλημα με το
    γάτο σου.

    …..δηλαδή θα γίνει;(αλίμονο )η δεν θα γίνει;(αλίμονο) !

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  19. Κωνσταντινιά
    το παιχνίδι μιλάει για ρωτήσεις μόνο,αλλά αν θές και τις απαντήσεις ..θα τις μάθεις αλλά μεταξύ τυρού και φρούτου!
    Τέτοιου είδους εξομολογήσεις, όσο να πεις,θέλουν κάποια
    στοιχειώδη υποστήριξη!

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  20. Μεταφερθηκες παλι στην Πρες; Ησυχια δεν εχεις! Ωραιες οι ερωτησεις και καλα του εκανες του παλιοκαθρεφτη του παλιοζηλιαρη. Να παρεις αλλον, παραγνωριστηκατε! Φιλια αδελφε μου!

    Σχόλιο από despinarion | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  21. Καλέ! Τι να φτουρίσει αυτός ο παλιός έρωτας μπροστά στην πάνγλυκια Τζενούλα;
    Τον καθρέφτη να τον πετάξεις… πάλιωσε και κάνει κόνξες!

    Τα φιλιά μου σας στέλνω νεαρέ και νομίζω πως θα κάνω κι εγώ σε λίγες μέρες αυτές τις ερωτήσεις… 🙂

    Σχόλιο από manetarius | Παρασκευή,Οκτώβριος 10,2008

  22. πραγματικά αυτό θα ρώταγες στον παλιό σου έρωτα????

    και τι περίμενεις να σου απαντήσει σε μια τέτοια ερώτηση?

    πάντως στον καθρέφτη έδωσες ρέστα!

    Σχόλιο από ria | Πέμπτη,Οκτώβριος 9,2008

  23. χαχαχαχαχαχα καλα λυθηκα!@@
    Εσπασε ο καθρεπτης τελικα ε?? Οχ αυτο σημαινει γκινια………φτου..μαλλον θα βγει ο γιωργος ετσι παει το πραγμα 😉

    χχιχι 🙂 Καλο βραδυ!

    Σχόλιο από roadartist | Πέμπτη,Οκτώβριος 9,2008

  24. Προς Γατόφιλους…
    Ζητούνται πληροφορίες…

    Γειά σου καλέ μου…Επειδή έχω ένα προβληματάκι, αν θες πέρνα να δεις και να μου πείς…

    Σχετικά με το παιχνίδι…Άκου θα γίνει πρωθυπουργός ο Γιωργάκης…Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα!!!!
    Φιλιά…

    Σχόλιο από Artanis | Πέμπτη,Οκτώβριος 9,2008

  25. Πολύ ωραίος ο πρόλογος σου, ωραιότερες οι ερωτήσεις σου, τις απαντήσεις πότε ή από πού να τις περιμένουμε;

    Σχόλιο από Κωνσταντινιά | Πέμπτη,Οκτώβριος 9,2008


Σχολιάστε

