ψυχραιμια

Λευκάδα,29 Ιουνίου 2007

Κυριακή,Ιουνίου 22,2008 - Posted by | art |

9 Σχόλια »

  1. δεν είμαι Λευκαδίτης αλλά έχω πάει 3 καλοκαίρια μέχρι στιγμής και… προσπαθώντας κι εγώ να βγάλω φωτογραφίες ξέρω ότι εκτός από το τοπίο… πρέπει να βρεθείς και στο κατάλληλο σημείο 🙂

    Σχόλιο από δημήτρης | Κυριακή,Νοέμβριος 7,2010

  2. το τοπίο τις κάνει ωραίες Δημήτρη,Λευκαδίτης υποθέτω,τυχερός δηλαδή!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Σάββατο,Νοέμβριος 6,2010

  3. ωραίες φωτογραφίες 🙂

    Σχόλιο από Δημήτρης | Σάββατο,Νοέμβριος 6,2010

  4. Εγώ να δείς Φίλε μου που τα είδα από κοντά
    και τα ερωτεύτηκα τα μερη!
    Μου θυμίσαν την πατρίδα μου,στο πιο λαρτζ όμως!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Ιουλίου 2,2008

  5. αχ ρε Κωστή τι μας κάνεις
    με τις φωτό που διάλεξες
    πας να μας τρελάνεις!!!

    Σχόλιο από βαγγελης | Τετάρτη,Ιουλίου 2,2008

  6. roadartist
    (sorry για το προθύστερο,με τρόμαξε το
    Μανιταράκι μας)
    Αν δεν έχεις πάει στη συνιστώ ,είναι πανέμορφη
    μου θύμισε τα πάτρια!
    Ευχαρίστως ξαναπάω παρ όλη τη μεγάλη
    απόσταση,αξίζει.

    Σχόλιο από Κώστας | Δευτέρα,Ιουνίου 30,2008

  7. Μανιταράκιιιιιιιιιιιιιιιιιι
    Καλώς το παντρεμένο μας!!!!!!!!!!!
    καλώς μας ήρθες στό παλιό
    μα έχω ανοίξει κι άλλο
    ευήλιο ευάερο
    κι εγώ δεν ξέρω τι άλλο!

    Σχόλιο από Κώστας | Κυριακή,Ιουνίου 29,2008

  8. Κωωωωώστα…μόλις μπήκα στο σπίτι από Κουφονήσι!
    Έχω μια τρομερή μελαγχολία από την ώρα που άνοιξε η μπουκαπόρτα και αντίκρισα τον Πειραιά…
    Είπα να μπώ σ’ ένα μπλόγκ σήμερα κι από αύριο να περάσω απ’ όλους…κι επειδή εδώ μαζεύεστε όλοι πουλάκια μου, ήρθα..!
    Τους Εγκρεμνούς ονειρεύεσαι ε; ( σ’ αυτό το σημείο κάνω επίδειξη οτι ξέρω πολλά μέρη)
    Μια ανάσα θάλασσα πήρα και πάω για ύπνο.. να ονειρευτώ κι εγώ!
    Καλώς σας βρήκααααα! :)))))

    Σχόλιο από manetarius | Παρασκευή,Ιουνίου 27,2008

  9. Teleia h leukada..

    Σχόλιο από roadartist | Πέμπτη,Ιουνίου 26,2008


Σχολιάστε

