ψυχραιμια

graffitιιιιιιιι

Πραγματοποιήθηκε και φέτος το παγκόσμιο φεστιβάλ
Graffiti ,Meeting of Styles με πολλές παράλληλες
εκδηλώσεις 7-14 Μαίου με κορυφαία και για πρώτη
φορά, μια τοιχογραφία σε
πρόσοψη κτιρίου,συγκεκριμένα στο κτίριο Ήλιος
του δήμου Νεάπολης με τη συμμετοχή μεγάλων
καλλιτεχνών, Ελλήνων και ξένων:
Holland: Does, Nash Love Letters
Italy: Skolp, Meth F-Lines
Germany: Cazo
Croatia: Agios,Lunar
Bulgaria: Naste, Esteo, Erase
Greece
Thessaloniki: Live2, Nade, G. Mavridis, Jasone, Lue, Ske, Jorz, Nastwo, Ser, Zone, Noone, Dwayne, Smartie, Dante, Karma, Apset, Onare, Ionas, Rino, Inva, Amok, Maze, Dinoz, Diker, Setor, Rasl
Athens: Sake, Dask, Speg, Artemis, Ozone, Nerz, Rentwo, Siemor, Zest, Super, Think, Zek
Other Cities : Dee71, Merlin, T098, Saco, Kazar, Swet, Srbe, Wher, Erz, Anser, Spike, Wake, Rtm Dinoz
(Τα στοιχεία είναι από την ιστοσελίδα του Live2store ενός απ τους
κύριους διοργανωτές ,πριν από την εδήλωση και ελέγχονται για την
ακρίβειά τους)
Ιδού το αποτέλεσμα.

Στο στενό παραπλεύρως

..και μερικά στη γύρα

…σε όλους αυτούς
που κρεμούν τις ψυχές τους στους τοίχους
χρωματίζουν την πόλη μου
τη ζωή μου ομορφαίνουν
…ευχαριστώ!

Πέμπτη,Μαΐου 29,2008 - Posted by | art | ,

30 Σχόλια »

  1. Άξιζε τον κόπο όμως!!!
    Μεγάλη μου χαρά και τιμή η επίσκεψή σου
    φίλε μου inva και ευχαριστώ για ότι προσφέρεις!
    Εννοείται ότι μπήκα στη σελίδα σου,φαντασία!!!!
    Αλήθεια, πώς με βρήκες?

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Σεπτεμβρίου 1,2008

  2. ipsofovia… kai skalwsia sta 9 metra gia 6 wres peripou…

    ta vgalame pera!

    Σχόλιο από inva | Τρίτη,Αύγουστος 19,2008

  3. Βαγγέλη φίλε μου
    Δέν ασχολούμαι με πινέλα(δυστυχώς μάλλον).
    ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΩ, ετοιμάζω καινούργιο σπίτι,
    δίπλα σας!
    Λίαν προσεχώς εγκαίνια .
    (παιχνίδι μου μυρίζει, η κάνω λάθος?)

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Ιουνίου 10,2008

  4. Καλέ μου φίλε, ακόμα ασχολείσαι με τα πινέλα?
    Ετοίμασε την γραφίδα σου.
    Ακόνισε το μυαλό σου .
    Αναζήτησε τραγούδι να παραφράσεις τους στίχους του.
    Γιάάά κόπιασε!!!

    Σχόλιο από επικουρος | Τρίτη,Ιουνίου 10,2008

  5. Γιώργο καλωσόρισες στο φτωχικό μου.
    σ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!
    ελπίζω να μην πήρες στα σοβαρά αυτά που έγραψα
    στη Μαργαρίτα .Πάντως χαίρομαι αν έγινα η αιτία να παίξεις
    αυτό το πολύ διασκεδαστικό παιχνίδι!
    Να σου βγάλω καρέκλα?Σου βγάζω

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Ιουνίου 6,2008

  6. Καλημέρα! Σε βρήκα από τα σχόλια της αγαπητής Μαργαρίτας. Εξαιρετική η ανάρτησή σου!
    Ωστόσο επειδή διάβασα κάτι για στιχοπαιχνίδια στα σχόλια του μπλογκ της Μαργαρίτας, ήθελα να δω περί τίνος πρόκειται. Πολύ μου άρεσε το δικό σου, αλλά ζήλεψα κι έπαιξα κι εγώ!
    Χαίρομαι που σε βρήκα!

    Σχόλιο από Γιώργος | Παρασκευή,Ιουνίου 6,2008

  7. Μαργαρίτα μου
    Δέν γινόταν να μην μοιραστώ με τα Φιλαράκια μου
    αυτά τα υπέροχα έργα!
    Εσύ πού μοιράζεσαι τα δικά σου τοξέρεις καλά!
    Να σαι καλά.

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Ιουνίου 5,2008

  8. Αναστασία μου
    έγινες δηλαδή η κλέψασα τον κλέψαντα !
    (κι εγώ τα έκλεψα με τη φωτογραφική).
    Με την ευχή μου,παίρνω εγώ την αμαρτία.
    Όσο για τη ζήλια,μιλάς στον πρώτο δηλώσαντα!

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Ιουνίου 5,2008

  9. Φίλε μου Βαγγέλη
    μή σκοτίζεσαι ,εσύ δεν χάνεσαι,ξέρω πού
    θα σε βρώ!
    Να σαι σίγουρος ,θα το συνεχίσω,από πολύ
    καιρό πρίν ήθελα να «κλέψω»αυτά τα έργα
    τέχνης που κοσμούν πάρα πολλούς τοίχους
    της πόλης.Έπεται συνέχεια….

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Ιουνίου 5,2008

  10. Υπέροχα! Ευχαριστούμε για την ανάρτηση Κώστα! Καλό βράδυ!

    Σχόλιο από Μαργαρίτα | Πέμπτη,Ιουνίου 5,2008

  11. Είναι καταπληκτικά! Επειδή ο δρόμος μου δεν με φέρνει κατά κει, χάρη σε σένα τα είδα και τα …κλέβω αμέσως να τα ανεβάσω και στο δικό μου blogόσπιτο. Ζήλεψα η ζηλιαρόγατα, α, να μου χαθώ…

    Σχόλιο από καλημέρα | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  12. Μη δίνεις σημασία στην τελευταία σειρά .Είπαμαι το έχω λίγο χαμένο.
    Α!!! με την ευκαιρία , επειδη στο gmail δεν μπορώ να πάρω φωτο , στέλνε τα mail σου στο emichos@otenet.gr.

    Σχόλιο από βαγγελης | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  13. Κωστή μου ,φιλαράκι μου εχάθηκα από την πιάτσα ή μου φαίνεται?Αλλος παντρεύται ,άλλος βουρλίζεται.
    Δεν πειράζει. Στο θέμα μας τώρα. Ανέδειξες ότι ποιό όμορφο και δημιουργικό έχει αυτή η μίζερη και μουντρούχα πόλη. Να είναι καλά τα παιδιά που βάζουν χρώμα στην ζωή μας και φωτιά στην φαντασία μας.
    Ελπίζω να συνεχίσεις την καταγραφή σου .
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Υ.Σ.το μανηταράκι μας αύριο θα πάρει μια λαχτάρα από την καλημεροπαρέα μας.ναμασήματα προϊόντων βαρυγκωμούν γλισχρές

    Σχόλιο από βαγγελης | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  14. Κωστή μου ,φιλαράκι μου εχάθηκα από την πιάτσα ή μου φαίνεται?Αλλος παντρεύται ,άλλος βουρλίζεται.
    Δεν πειράζει. Στο θέμα μας τώρα. Ανέδειξες ότι ποιό όμορφο και δημιουργικό έχει αυτή η μίζερη και μουντρούχα πόλη. Να είναι καλά τα παιδιά που βάζουν χρώμα στην ζωή μας και φωτιά στην φαντασία μας.
    Ελπίζω να συνεχίσεις την καταγραφή σου .
    ΦΙΛΙΑ ΠΟΛΛΑ.
    Υ.Σ.το μανηταράκι μας αύριο θα πάρει μια λαχτάρα από την καλημεροπαρέα μας.

    Σχόλιο από βαγγελης | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  15. Μανιταράκιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!
    κοίτα να χαρείς το γάμο σου,δός του να καταλάβει!!
    και τις τρεις βδομάδες επίσης!!!!!!!!
    Και πού σαι:εμείς μαζί σου θα μαστε!το ξέρεις !
    Φιλιάαααααα!!!!!και στον Πάνθηρά σου
    Φιλιά κι από την Τ.

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  16. Αυτός ακριβώς ο χαρακτηρισμός τους αξίζει
    roadartist ,απ όπου και να το δεις,
    καταπληκτικοί καλλιτέχνες !!!
    Του χρόνου που θα ξαναγίνει το φεστιβάλ
    δεν το χάνω με τίποτα,γιατί φέτος το έμαθα
    εκ τών υστέρων.
    Το μπράβο στα παιδιά, εμένα υποχρέωσή μου
    η ελάχιστη είναι,εσυ το ξέρεις καλύτερα από μένα.
    Καλό σου καλοκαίρι.!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  17. Κώσταααα!!!
    …το τελευταίο μου τσιγάρο.. εδώ μέσα ήρθα να το φουμάρω..τουρου ρου ρου ρου ρου ρου ρου ρου ρου ρου ρου ρου του ρου ρου….
    Σας φιλώ σταυρωτά και φεύγω τρεις βδομάδες, θα μου λείψει η θεσ/κιά τρελλοπαρέα σας..!!

    Σχόλιο από manetarious | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  18. Αριστουργήματαααααααααααα :)))
    Να εισαι καλα που το ανέδειξες!!!
    Μπράβο κώστα! Καλο μηνα! 🙂

    Σχόλιο από roadartist | Τετάρτη,Ιουνίου 4,2008

  19. Νεφέλη καλησπέρα
    Χαίρομαι πού δηλώνεις φανατική θεατής του είδους,
    και λυπάμαι πραγματικά πού δεν είσαι κοντά να τα
    δείς.
    Είναι τόσα πολλά στην πόλη πού είναι πραγματικά
    μεγάλη πρόκληση να αφιερώσω όσο χρόνο χρειαστεί
    για να κάνω μιά μικρή συλλογή από τα πιο χαρακτηριστικά
    (θα ήταν άδικο να πώ τα πιο όμορφα,όλα είναι πανέμορφα)
    και να τα μοιραστώ με τα Φιλαράκια μου!
    Σε φιλώ ,καλό καλοκαίρι!!!!!!!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Ιουνίου 3,2008

  20. Πολύ όμορφη ανάρτηση αν και η γνώμη μου δεν είναι αντικειμενική. Έχω δηλώσει fun του είδους και τρελαίνομαι να βλέπω τοίχους graffiti.
    Είναι εκπληκτικό, πόσο ταλέντο αναλώνουν οι δημιουργοί τους στους άδειους τοίχους. Να είναι καλά όλοι τους, που χρωματίζουν τις πολλές φορές γκρίζες βόλτες μας στις πόλεις.
    Να είσαι καλά κι εσύ που τα έδειξες και σε εμάς που δεν έχουμε την ευακιρία να τα δούμε από κοντά.
    Φιλί γλυκό

    Σχόλιο από Nefelli | Τρίτη,Ιουνίου 3,2008

  21. Κι άλλες τόσες να το γράψω ,δεν με πειράζει
    για τα Φιλαράκια μου και την ψυχή μου να δώσω!

    Καλό καλοκαίρι με γαλάζιες πτήσεις
    Γλαροπούλι!!!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Ιουνίου 3,2008

  22. Χα….το πήρα το σχόλιό σου (έχω μετριασμό σχολίων και μέχρι να τα δω και δημοσιεύσω θέλει το χρόνο του)
    Σου έχω ήδη απαντήσει.
    Λυπάμαι ειλικρινά που μπήκες σε διπλό κόπο. Σιγά μη θύμωνα…αν είναι να παρεξηγούμαστε και εδώ…τότε είμαστε αδιόρθωτοι…
    ;-)))

    Καλό σου μήνα και εβδομάδα!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Σχόλιο από Γλαρένια | Δευτέρα,Ιουνίου 2,2008

  23. Καλό μήνα Γλαρένια
    Είναι πολλοί οι όμορφοι τοίχοι στήν πόλη ,αφού
    θεωρείται η μητρόπολη τού graffiti στην Ελλάδα.
    Μετά απο 2 αποτυχημένες προσπάθειες να αφήσω
    σχόλιο στο μπλόγκ σου,αναγκαστικά στο αφήνω
    εδώ.
    Διαφωνώ με τη θέση σου για το φιδάκι.
    Ο πύθων πλεονεκτεί έναντι των άλλων κατοικίδιων:
    α)Δεν κάνει φασαρία (οι άλλοι κάνουν όταν τον δούν
    ξαφνικά)
    β)Δεν θέλει κατέβασμα για βόλτα(αν το επιχειρήσεις
    θα σε κοιτάν σαν εξωγήινο)
    γ)Δεν θέλει καθημερινό τάισμα,μία φορά το μήνα μόνο
    (όσο το ταίζεις τόσο μεγαλώνει ,λένε.Μόνο προσοχή
    μην το ξεχάσεις,ειδικά όταν έχει φτάσει στο ύψος σου)
    δ)Σε βοηθάει να απαλλαγείς από ανεπιθύμητες
    επισκέψεις(φαντάζεσαι πώς)
    ε)Κάνει την ζωή σου συναρπαστική,όπως το περιγράφεις:
    δεν ξέρεις από που θα σού ρθει(κάτι σάν τον Κλουζώ
    με τον Κέιτο (?) στον Ρόζ Πάνθηρα)
    Σ έπεισα? Μάλλον όχι!
    Ούτε τους άλλους έπεισα πριν κάποια χρόνια που
    ήθελα να πάρω πυθωνάκι.
    Φιλί και φιδένιες αγκαλιές

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Ιουνίου 2,2008

  24. Και μετά τους τοίχους του σπιτού σου οι τοίχοι της πόλης σου.
    Πολύ όμορφο…»…που κρεμούν τις ψυχές τους στους τοίχους…»

    ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΜΗΝΑ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Σχόλιο από Γλαρένια | Κυριακή,Ιουνίου 1,2008

  25. Απαπα πιδάκι μ !!!πώς ανειβείκανει εικεί πάν οι
    ζουρζούβειλει!!
    Να πέσνει απού κει μ πάν …..
    …..για να φκιάξνει αυτά τα καραγκιουζλίκια????
    ..θα λεγε η δικιά μ
    Μαρία μου μες στην ψυχή μου τα χω αυτά τα
    παιδιά ,αυτό το γκρίζο είναι ασήκωτο ώρες ώρες!
    Καλά ,εσύ πότε προλαβαίνεις και γυροφέρνεις
    στα μπλόγκ?
    Θηρίοοοο!!!
    ΚΑΛΌ ΚΟΥΡΆΓΙΟ

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Μαΐου 30,2008

  26. Κωνσταντινιά όσα και να πείς λίγα θα είναι!
    Εγώ συνήθως ανοίγω το στόμα και δέν
    λέω τίποτα μπροστά σε τέτοια αριστουργήματα!
    Εκτός αυτού τα λες όμορφα!!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Μαΐου 30,2008

  27. Τρελέ καλησπέρα
    Δυστυχώς κι εγώ εκ των υστέρων έμαθα
    για την εκδήλωση παρ ότι μένω πολύ κοντά
    ατυχία!!!!
    Τουλάχιστον έχω την ευκαιρία να απολαμβάνω
    το αποτέλεσμα όποτε θέλω.

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Μαΐου 30,2008

  28. Ου να μου χαθείτε βάνδαλοι που λερώνετε τους τοίχους του κοσμάκη, φτού!
    – Γιαγιαααά πόσες φορές σου ‘χω πει να μην ανακατεύεσαι με την τεχνολογία;

    Μπράβο παλικάρια που «λερώνετε» με χρώμα τους γκρίζους τοίχους μας!

    Σχόλιο από manetarious | Παρασκευή,Μαΐου 30,2008

  29. Σε όλες τις μορφές της τέχνης λέμε ναι, και επικροτούμε ότι δίνει δικαίωμα στην έκφραση, ειδικά όταν προέρχεται από ομάδες νέων δραστήριων και ενεργητικών που δεν εφησυχάζουν, που βρίσκουν διεξόδους σε δημιουργίες καλλιτεχνικές παντός είδους.

    Σαν να με έπιασε λογοδιάρροια, σταματήστε με.

    Σχόλιο από Κωνσταντινιά | Παρασκευή,Μαΐου 30,2008

  30. Καταπληκτικά! Θά ‘θελα νά ‘μουν εκεί!

    Καλημέρα 🙂

    Σχόλιο από trelos | Παρασκευή,Μαΐου 30,2008


Σχολιάστε

