ψυχραιμια

στιχοπαιχνίδι

ΣΟΦΙΑ,ΠΑΡΕΟΥΛΑ,ΠΡΟΘΕΣΗ,ΣΟΥΠΙΑ

Πήρα πάσα απ τον epikuro για το στιχοπαίχνιδο
της Νεφέλης κι αφού εξάντλησα όλα μου τα
καλιτεχνικά αποθέματα, προέκυψε το αριστούργημα:

Πρόθεση για παρεούλα
είχαμε όλα τα παιδιά,
κι είχε μόλις μαγειρέψει
η Σοφία τη σουπιά!

Σας αρέσει δεν σας αρέσει,αυτό είναι!
Εγώ πάντως το διασκέδασα!!!!

Οι όροι:
Φτιάξε ένα τετράστιχο,
χρησιμοποίησε τις 4 λέξεις με όποια σειρά θέλεις,
ύφος σατυρικό κατά προτίμηση,
κάλεσε 4 φίλους να παίξουν.

Κατά την πάγια τακτική μου καλώ
όποιον θέλει να παίξει.

Δευτέρα,Μαΐου 19,2008 - Posted by | art |

32 Σχόλια »

  1. […] έτυχε να διαβάσω τα τετράστιχα του epikurou και του kostaslogh, που βρήκα ιδιαίτερα διασκεδαστικά και μοιραία […]

    Πίνγκμπακ από Γλαρένιες αγκαλιές | Τετάρτη,Ιουλίου 30,2008

  2. Καλώς την καλιτέχνη !
    Το σχόλιό σας μας εκτοξεύει το ηθικό
    σε ύψη δυσθεώρητα!!!
    Ευχαριστούμε ειλικρινώς τα μάλα !
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    Σχόλιο από kostaslogh | Σάββατο,Μαΐου 24,2008

  3. Μας αρέσει, μας αρέσει! Και οι σουπιές μια χαρά φαγητό είναι!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    Σχόλιο από Μαργαρίτα | Παρασκευή,Μαΐου 23,2008

  4. Καλωσόρισες Dee Dee
    Με κολακεύουν τα επίθετα και σ ευχαριστώ!
    Πάντως,δεν μπορώ και δεν θέλω να κρύψω
    το παιδί που όλοι κουβαλάμε μέσα μας.
    Αδυναμία? προτέρημα?
    στην κρίση των Φίλων μου!
    Σου κράτησα θέση στα Φιλαράκια μου

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Μαΐου 23,2008

  5. Το ποιηματακι μπορει να ειναι λιγακι παιδικο αλλα η αναρτηση «η ζωη μας διχως δεντρα» κρυβει (να μην πω φανερωνει 🙂 ) ενα πολυ ευαισθητο και περηφανο αντρα 🙂

    Καλως σε βρηκα κι εγω εδω 🙂

    Καλημερα!

    Σχόλιο από Dee Dee | Παρασκευή,Μαΐου 23,2008

  6. γλαροπούλι:

    ….κι ίσως στην πεθερά σου

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Μαΐου 22,2008

  7. Σ ευχαριστώ roadartist που με σκέφτηκες ….
    πολύ το τρέξιμο απ ότι βλέπω ,μεγάλη
    η παρέα σου (τρόμαξα με τα νούμερα στα
    σχόλια)ειλικρινά σ ευχαριστώ!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  8. Λίγη τρέλα δε βλάπτει(ούτε κι η πολλή ),ξέρεις εσύ,
    να τα βγάζουμε πέρα!
    Σ ευχαριστώ για τις ευχές σου.

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  9. Κώστα,
    Χρόνια Πολλά και Καλά!
    Γεμάτα υγεία και αγάπη!!!
    Οτι επιθυμεις!!!

    Σχόλιο από roadartist | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  10. Χρόνια Πολλά πέρασα να ευχηθώ και σας βρήκα με το παιχνίδι και το καλαμπούρι. Πάντα τέτοια παιδιά! Χρόνια πολλά σε όλους τους εορτάζοντες, καλό βράδυ!

    Σχόλιο από trelos | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  11. Σ ευχαριστώ Φεγγαρένια,
    πρώτη επιθυμία μου
    η συντροφιά των φίλων μου!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  12. χρονια πολλα και καλα..
    οτι επιθυμεις να τοβρεις..
    :)))

    καλο βραδυ

    Σχόλιο από με το φεγγαρι αγκαλια | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  13. Σ ευχαριστώ-σ ευχαριστώ
    για τις καλές ευχές σου
    πιότερο όμως και για τις
    Γλαρένιες Αγκαλιές σου

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  14. Το ξανά πε παιδιά το ξανά πε!!!!!!!!!!
    Αυτό είναι Δώρο!!!
    Χίλια ευχαριστώ Φιλαράκι και να το πω
    άλλη μια φορά:
    Μή μου στεναχωρείτε το Φιλαράκι μου,
    θα αγριέψω!!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  15. Καλοδεχούμενα όλα αυτά Κωσταντινιά,σ ευχαριστώ!!!!
    Να χω κοντά μου καί σας τα Φιλαράκια μου όμως!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  16. Ευχαριστώ δυό φορές Αναστασία,
    χιλιάδες καλημέρες να πούμε!!
    Να σαι καλά

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  17. Κώστας κι’ εσύυυυ;
    Δυο τους έχω στην γλαρο-εφτάδα
    :-)))
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΑ
    ΚΑΛΟ ΜΟΥ ΜΑΝΙΤΑΡΙ
    ΟΜΟΡΦΑ, ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΑ
    ΝΑ Σ’ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΜΑΡΙ!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Σχόλιο από Γλαρένια | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλά, με υγεία και πολλά λεφτά!

    Σχόλιο από Κωνσταντινιά | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  19. Χρόνια πολλά νεαρέ μου φίλε Κώστα!
    Πάλι βρε λέτε για μένα; Τι είπα το κακόμοιρο το μανιτάρι; Να πιείτε ένα τσιπουράκι και για μένα!
    Δε φτάνει που καλοπερνάτε, γκρινιάζετε κιόλας!
    Φιλάκια πολλάααα

    Σχόλιο από manetarious | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  20. Κώστα,
    Χρόνια Πολλά και Καλά!

    Με πολλές καλημέρες και χίλιες ευχές!
    Αναστασία

    Σχόλιο από καλημέρα | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  21. Κώστα,
    Χρόνια Πολλά και Καλά!

    Με πολλές καλημέρες και χίλιες ευχές!
    Αναστασία

    Σχόλιο από Ανώνυμος | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  22. Ο πρώτος φυσικά!
    Ευχαριστώ Βαγγέλη ,για τις ευχές σου!
    Βάζω πρώτα το «χαμογελαστά»και τελευταίο
    τους καλούς φίλους….έχω αρκετό απ αυτό,
    ισχύει φαντάζομαι γι αυτούς που θά ρθουν!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 21,2008

  23. Κωστή Χρόνια πολλά ,όμορφα,χαμογελαστά με καλούς φίλους και καθαρό μυαλό.
    φιλιά

    Σχόλιο από επικουρος | Τρίτη,Μαΐου 20,2008

  24. Ευχαριστώ Κωσταντινιά
    μου δίνει φτερά να τ ακούω από σένα!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Μαΐου 20,2008

  25. Βαγγέλη μη με διαολίζεις και είμαι επιρρεπής!
    Ακόμα έχω τη γεύση από κείνο το θείο,το
    ευώδες νέκταρ,περιμένεις να πω όχι?

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Μαΐου 20,2008

  26. Πλάκωσε κόσμος,και τι κόσμος!!!
    Καλωσόρισες Νεφέλη,κόπιασε,χαρά μου και τιμή μου!
    Ωραίο το παιχνίδι σου μα ακόμα παραπάνω
    η ευχή σου!
    Δεν ζω χωρίς χαμόγελο,το δικό μου και των Φίλων μου
    καινούργιο Φιλαράκι μου!

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Μαΐου 20,2008

  27. Μύρισε θάλασσα η μου φαίνεται?
    πετάει ένα Γλαροπούλι!
    Λέω να του κρατήσω θέση
    την παρέα να ομορφαίνει!
    (κελαηδάει κι όλας)

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Μαΐου 20,2008

  28. Επίκουρε, ο αναμάρτυτος, πρώτος το λίθο βαλέτω…
    Έχω κάνει κάτι κρεπάλες με θαλασσινούς μεζέδες και τσίπουρο, που δεν θέλω να θυμάμαι.
    Άντε να πιείτε και τσίπουρα να φάτε και σουπιές, να καλέσετε και τον mane-tarius να μην έχει να λέει και να σκάσουν οι οχτροί σας :-))
    Τα φιλιά μου στην όμορφη παρεούλα σας

    Σχόλιο από Nefelli | Τρίτη,Μαΐου 20,2008

  29. σειρά μου να πω τόχεις

    Σχόλιο από Κωνσταντινιά | Τρίτη,Μαΐου 20,2008

  30. Βάζω το τσίπουρο,βάζεις την σουπιά της Σοφίας?
    Αρε Νεφέλη πάλι θα έχει να λέει το mane-tari ότι μπεκρουλιάζουμε!
    Καλή νύχτα Κωστή.

    Σχόλιο από επικουρος | Δευτέρα,Μαΐου 19,2008

  31. Καλώς σε βρίσκω φίλε μου.
    Ενθουσιάστηκα με το τετράστιχο σου!!!!!
    Ορθό, κοφτό, ντόμπρο και σταράτο, μα πάνω απ’όλα αστείο.
    Ειλικρινά σ’ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στην πρόσκληση του επίκουρου.
    Αυτό ακριβώς είχα φανταστεί όταν εμπνεύστηκα τούτο το παιχνιδάκι. Την μετάδοση ενός χαμόγελου, γέλιου, θετικής σκέψης.Έπιασες ακριβώς το νόημα και μ’εμένα, πέτυχες ξεκαρδιστικό γέλιο.
    Να είσαι καλά και πάντα να χαμογελάς.
    Καλό σου βράδυ

    Σχόλιο από Nefelli | Δευτέρα,Μαΐου 19,2008

  32. Να ‘σαι καλά, το καταδιασκέδασα!!

    Του Επίκουρου και τούτο φοβερά!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

    Σχόλιο από Γλαρένια | Δευτέρα,Μαΐου 19,2008


Σχολιάστε

