ψυχραιμια

Εδώ…Μανιταρχείο!!!

labada muscaria

Χριστός Ανέστη να ευχηθώ
σ όλα τα φιλαράκια
με την καινούργια φάτσα μου
απ το Μανιταρχείο!!!!
Σας ανακοινώνω λοιπόν αγαπητοί μου σύντροφοι
οτι εδώ και λίγες μέρες είμαι ευτυχές δόκιμο μέλος
μιας γοητευτικής παρέας!
Προκειται για τα μέλη των συλλόγων, Μανιταροφίλων
απανταχού της Ελλάδας.
Η χαρά μου είναι απερίγραπτη καθ ότι τυγχάνω
θαυμαστής και συλλέκτης μανιταριών παιδιόθεν!
Η Εαρινή Σύναξη Μανιταροφίλων θα γίνει
το Σαββατοκύριακο 3και 4 Μαίου στή Δεσκάτη
Γρεβενών.(link παραπλεύρως)

manitari.gr

Πέμπτη,Μαΐου 1,2008 - Posted by | art |

22 Σχόλια »

  1. Κώστα στείλε mail το τηλέφωνό σου να σου πω που θα ρθείτε και πως και πιά ώρα και όλα τα σχετικά.Αν δεν βολέψει τα λέμε Κυριακή πρωί με την παρέα της καλημέρας στο μουσείο.

    Σχόλιο από βαγγελης | Παρασκευή,Μαΐου 9,2008

  2. Φιλαράκι ευχαρίστως να το πιούμε στην υγειά σου!
    Και μη ζητάς συγγνώμη ,αστεισμός ήτο,
    να ευθυμήσωμεν!!!
    Καλή αντάμωση λέμε …όποτε..

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Μαΐου 8,2008

  3. :Βαγγέλη σουρχόμαστε (πρώτα ο Θεός)
    Άτομα δύο-ευχαριστούμε τρις!

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Μαΐου 8,2008

  4. :((
    Καλά να περάσετε παιδιαααά!
    Θα τσαπίζω τον κήπο μου και θα σας σκέφτομαι! Πιήτε και κανα τσιπουράκι για μένα.
    Φιλιά
    Υ.Γ. Κώστα φίλε μου δεν ήθελα να σε προσβλήνω..ζητώ ταπεινά συγγνώμην!!! Ωραίο ρετάρισμα το Θεσσαλονικιό ρετάριμα:)))

    Σχόλιο από manetarious | Πέμπτη,Μαΐου 8,2008

  5. Πρόσκληση (πρώτα ο Θεός που λέγαν οι παλιοί) το Σάββατο στο σπίτη μου στον Αγιο Πρόδρομο.Ώρα και το πως θα έρθετε τα λέμε παρασκευή απόγευμα.Όσοι αισθάνονται μέλη της παρέας μας ευπρόσδεκτοι.
    Καλή αντάμωση.

    Σχόλιο από βαγγέλης | Τετάρτη,Μαΐου 7,2008

  6. Αααααα!!!!!!!!!
    Μας προσβλήνεις μαντεμουασέλ και με το μπαρδόν
    δηλαδής!
    Αφού σε λέω,εμείς την παρέα μας δεν την τρώμε ούτε ωμή
    ούτε ξερή,για ποιούς μας περνάς γειά;(Ορίστε ,συγχίστηκα
    και ρετάρω).
    Καλώς να μας έρθεις anytime(τς τς τς).

    Σχόλιο από kostaslogh | Τετάρτη,Μαΐου 7,2008

  7. …μέρααα…έναν βαρύ γλυκό πιάσε κι ένα παξιμαδάκι…να πάνε κάτω τα φαρμάκια που είστε όλοι εκεί πάνω και κανονίζετε ωραία πράγματα κι εγώ είμαι μόνη μου και όπως λέει και η Κωνσταντίνα σκάω από τη ζήλια..
    Βέβαια από την άλλη, μήπως είναι καλύτερα να μείνω μακριά; Κάτι άκουσα για αποξηραμένα μανιτάρια…άμα έρθω θα με πετέξετε σε κανα κελάρι να αποξηραθώ;

    Υ.Γ. Αν κανονίσετε για φαγητό ..είμαι μέσα..όχι στη συνταγή, στην παρέα:)

    Σχόλιο από manetarious | Τετάρτη,Μαΐου 7,2008

  8. ΕΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!!!!!!!!!!
    Μου κάνατε το μπλόγκ καφενείο!(οποία ευτυχία δηλαδή)
    και μύλο και κουζίνα και φούρνο,ο Μαμαλάκης λείπει!
    : Βαγγέλη κάθε μέρα και μία συγκίνηση είσαι,μάλλον
    πάμε για μεγάλα πράγματα.

    :Κωνσταντίνα σαν στο σπίτι σου,χαρά μου είναι!
    Είμαστε μια υπέροχη παρέα,τιμή μου που συμμετέχω
    Ελπίζω η amanita να μήν τρόμαξε.

    Έχει να προτείνει κάποιος τόπο?Εγώ αδυνατώ να
    διαθέσω χώρο αυτή την εποχή.
    Κάπου στο δάσος ?Ξέρω αρκετά μέρη εδώ κοντά
    (Παπαλάμπρου????)

    Σχόλιο από kostaslogh | Τρίτη,Μαΐου 6,2008

  9. όποτε μας αφήσει ελεύθερο χρόνο η Αναστασία.

    Πάντως Βαγγέλη έτσι όπως τα λες στο ψωμί με βάζεις κάτω.
    Μύλο δεν διαθέτουμε, ούτε κόσκινο, ούτε μασίνες….καλή καρδιά και όρεξη όμως…..

    Αλήθεια τον μύλο από την Παπαλάμπρου τον πήρες?

    Καλά τώρα τι γίνεται σε ποιανού μπλογκ γράφω, σε ποιόν μιλάω, μπερδεύτηκα.
    Μάλλον γίναμε όλοι μια παρέα, σαν καλό μου ακούγεται,μόνο που θα ζηλεύει το μανιταράκι

    Σχόλιο από Κωνσταντινιά | Τρίτη,Μαΐου 6,2008

  10. Ψωμί?Ειδικά αν έχεις μύλο στο κελάρι σου και αλέθεις δικό σου στάρι και κοσκινίζεις το αλεύρι τότε να δείς μυρωδιές,ευωδιές στο ψήσιμο.Το μόνο που μας μένει είναι ένας παραδοσιακός φούρνος,αλλα και η μασίνα για την ώρα καλή είναι.Οσο για μανιτάρια έχω λίγα αποξηραμένα για την σούπα της Κωνσταντινιάς.Αναστασία, Κώστα, Κωνσταντινιά,Χρύσα, για πότε λέτε να το οργανώσουμε?

    Σχόλιο από βαγγέλης | Τρίτη,Μαΐου 6,2008

  11. Κωνσταντίνα ,χαίρομαι να ακούω το σίγουρο λόγο
    των ανθρώπων,ειδικά όταν μιλάνε για κουζίνα!
    Να το πάρω σαν υπόσχεση?Θα ήμουν ευτυχής!
    Η ανταλλαγή πληροφοριών για το ψωμί ευπρόσδεκτη.

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Μαΐου 5,2008

  12. Ας μιλήσουμε με ανοιχτά χαρτιά!
    Αναστασία,ενημερωτικά να σου πω ότι από χωριάτικο
    ψωμί διαθέτουμε σε μόνιμη βάση (σου χρωστάω και
    προζύμη ,δεν σε ξέχασα)ενώ για τα μανιτάρια στήν
    πρώτη σοδειά θα το μάθεις,όποτε υπάρξει.

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Μαΐου 5,2008

  13. οχι να το παινευτώ αλλά κάνω μια μανιταρόσουπα!!!

    και το λέω έχοντας κάτι στο μυαλό μου
    α!! και από χωριάτικο ψωμί??
    ρωτήστε τη Χρύσα

    Σχόλιο από Κωνσταντίνα | Δευτέρα,Μαΐου 5,2008

  14. Κοιτάξτε, απλώς ενημερωτικά το αναφέρω, τρελαίνομαι για μανιτάρια και δη με χωριάτικο ψωμί… προς θεού, δεν το λέω έχοντας κάτι στο μυαλό μου, α, πα, πα…

    Σχόλιο από καλημέρα | Δευτέρα,Μαΐου 5,2008

  15. Βαγγέλη αδερφέ μου(αν μου επιτρέπεις)πετάω τη σκούφια μου,
    εσένα έψαχνα!!!Εγώ μεγάλωσα στο Πήλιο κατ εξοχήν μανιταρότοπο, με τα Γρεβενά καμία σχέση,μέχρι στιγμής.
    Γιά το Χολωμόντα έχω ακούσει,δεν ξέρω πού και πότε
    το ψάξιμο.Φυσικά και θα πάμε όποτε θέλεις.(Μάλλον
    βρήκες το μπελά σου)

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Μαΐου 5,2008

  16. Έφτασα κι εγώ !Κανα μανιτάρι και για μας?Επειδή μου πέφτουν λίγο μακρυά τα υπέροχα Γρεβενά,εγω την πέφτω στα μανιταράκια κατα Χολωμόντα μεριά.Αν υπάρχει ενδιαφέρων πολύ ευχαρίστως να πάμε και παρέα.Άλωστε πλησιάζει ο καιρός τους για τα ανοιξιάτικα.Εν αναμονή τα ξαναλέμε.

    Σχόλιο από βαγγέλης | Δευτέρα,Μαΐου 5,2008

  17. Καλύτερα έτσι,είσαι τουλάχιστον καλυμμένη.
    Πρόσεχε μόνο μη σου την πέσουν τίποτις ψαγμένοι!
    Δαγκώνουν άσχημα!!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Δευτέρα,Μαΐου 5,2008

  18. Τώρα μάλιστα! Έκανα και μια ανανέωση στην κεφαλίδα του blog μου για να ξέρει ο κόσμος με ποιά έχει να κάνει!!!
    Πάω για μακαρονάδα…
    Εγώ, η amanita μοσχάρια! :Ρ

    Σχόλιο από mane-tarious | Σάββατο,Μαΐου 3,2008

  19. Για να μήν κατηγορηθώ ως ηθικός αυτουργός και περάσω το υπόλοιπο της επίπονης πλήν υποφερτής και(γιατί να το κρύψωμεν άλλωστε)ολίγον συμπαθούς ζωής μου στην ψειρού:To μυγοκτόνο
    (amanita muscaria )EINAI ΚΑΤΑ ΒΑΣΙΝ ΔΗΛΗΤΗΡΙΩΔΕΣ!!!
    Χρησιμοποιήται απο κάποιους για συγγεκριμένους λόγους
    οχι παντως στην μαγειρική!!!!
    Αυτά για όσους δεν ξέρουν και όχι για σένα πονηρά Amanita!!!

    Σχόλιο από kostaslogh | Παρασκευή,Μαΐου 2,2008

  20. Ααα.. δεν ήξερα οτι τρώγεται το μυγοκτόνο!
    Ωραία συνταγή για το καλοκαίρι που δεν σ’ αφήνουν να φας με την ησυχία σου οι μύγες! Θ τρλλαθώ στη μακαρονάδα με μυγοκτόνα μανιτάρια 🙂

    Σχόλιο από manetarious | Παρασκευή,Μαΐου 2,2008

  21. Κατ αρχήν δέν θ αφήσω κανένα να αγγίξει το φιλαράκι μου!
    Δεύτερο δηλώνουμε μανιταρόφιλοι ,ουδέν το μεμπτόν!
    Τρίτο,άν τύχει και δοκιμάσουμε κανένα,εμείς φταίμε που
    είναι πειρασμός?(για να μην πω είστε αφού ξέρω αρκετούς
    που έχουν δοκιμάσει τον μυγοκτόνο ουχί άπαξ.
    Κυκλοφοράει δε και μια΄πολύ καλή συνταγή
    για μακαρονάδα νομίζω)
    Υ.Γ.Εκτιμώ το ενδοιαφέρον.

    Σχόλιο από kostaslogh | Πέμπτη,Μαΐου 1,2008

  22. Τι ακούνε τ’ αυτάκια μου;;;;
    Αδέρφια μανιτάριαααα το νού σας, θα σας ξυλώσουν όλους!!!!!
    Αγιούτο Χριστιανοιοιοί…!!!!

    Υ.Γ. Προσοχή στα δηλητήρια 🙂

    Σχόλιο από mane-tarious | Πέμπτη,Μαΐου 1,2008


Σχολιάστε

