ψυχραιμια

Δέλτα Αξιού

oiglaroimou190

update

9 Απριλίου 2009

Ήταν σίγουρα η μακρύτερη χρονιά της ζωής μου
και μία απ ΄τις πιό «γεμάτες»!
Ατέλειωτες ώρες μπροστά στην οθόνη,
μάχες μέχρι τελικής πτώσης με το πληκτρολόγιο
(καμία σχέση με τέτοιο γράψιμο πιο πρίν)
για να καταφέρω να φτάσω σε υποφερτό επίπεδο.
Τόσο γράψιμο και διάβασμα είχα να ζήσω από φοιτητής!
Δεν έχω παράπονο όμως, η ανταμοιβή μου ήταν τεράστια!
Γνώρισα εσάς,τις σκέψεις σας ,ντυμένες με τα χρώματα
της ψυχής σας,την αγάπη ,τα τραγούδια,την πίκρα,το θυμό σας
το γέλιο σας αυτό το γέλιο που πάντα λαχταράω να ακούω
…..γραμμένο έστω,
όλα λίγο εξιδανικευμένα,λίγο υπερβολικά ,
αλλά σίγουρα όχι ψεύτικα ,όσο για να γίνεται πιό
λαμπερό το παραμύθι που ζούμε!
…γιατί μη γελιόμαστε ,παραμύθι είναι ,πανέμορφο
όπου ο καθένας μας βάζει κι από μιά σειρά κάθε λίγο
είτε με κείμενο ,εικόνα, είτε με στίχο!
Και βάζει το δικό του τέλος όταν αποφασίσει να αποχωρήσει
Όλοι κάποια στιγμή θα το εγκαταλείψουμε αυτό το παραμύθι!
Δεν ξέρω για σας,αλλά για μένα είναι μια ανεκτίμητη
εμπειρία ,κι έχω πολλά να κουβαλήσω απ ΄αυτήν
όταν εγκαταλείψω!

Για όσα μου δώσατε
για όσα βρήκα μέσα μου

ευχαριστώ

Τετάρτη,Απρίλιος 9,2008 - Posted by | art |

Δεν υπάρχουν σχόλια.

Σχολιάστε

